numero 2 inlägg!

tja, har lite bråttom! lånade an2ns cykel och cyklade hem i samma fart som skogsturkarna! tror ni det tog länge?! naeee typ 5 sekunder!! tänkte flexxa till det lite och cykla på huvudet men fick fan snuten efter mig!! gömmer mig i hideout nu och väntar på att min biff alá mozzarella ska bli klar, 7 minuter i mikron T_T... krockade nästan med en bil pga mitt illegala speedrace med mig själv! fifan.. måste käka snabbt å sen gitta till an2n igen,, ciao!! bjuder på en bild där jag drar snuten med cykel:

tja, har lite bråttom! lånade an2ns cykel och cyklade hem i samma fart som skogsturkarna! tror ni det tog länge?! naeee typ 5 sekunder!! tänkte flexxa till det lite och cykla på huvudet men fick fan snuten efter mig!! gömmer mig i hideout nu och väntar på att min biff alá mozzarella ska bli klar, 7 minuter i mikron T_T... krockade nästan med en bil pga mitt illegala speedrace med mig själv! fifan.. måste käka snabbt å sen gitta till an2n igen,, ciao!!    bjuder på en bild där jag drar snuten med cykel:

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha härlig bild!!

2009-02-26 @ 22:42:32
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback